Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. infrastruktury i inwestycji gminnych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ostrówek Ostrówek-Kolonia 32 21-102 Ostrówek
Data ogłoszenia
2025-08-05
Termin składania dokumentów
2025-08-19
Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne: 
1)    posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań;
2)    nieposzlakowana opinia;
3)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4)    brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5)    wykształcenie wyższe;
6)    co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

II.  Wymagania dodatkowe: 
1)    wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budowlane, geodezyjne, gospodarka przestrzenna, prawnicze; 
2)    znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową, m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego;
3)    umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku, w szczególności z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo energetyczne, ustawy o drogach publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do ustaw. 
4)    znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz z przygotowaniem i realizacją projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych (w tym Unii Europejskiej), jak również zarządzania projektami na etapie przygotowania i realizacji w okresie ich trwałości;
5)    mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów i opracowań na potrzeby aplikowania o środki zewnętrzne;
6)    zaawansowana znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
7)    mile widziana znajomość programów do kosztorysowania robót budowlano – montażowych, znajomość oprogramowania typu GIS (QGIS, ArcGIS) oraz podstawowa znajomość programu AUTOCAD;
8)    umiejętność sprawnej organizacji, pracy w zespole;
9)    komunikatywność, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność;
10)  posiadanie prawa jazdy kat. B. 

Zakres obowiązków

1)    realizowanie zadań z zakresu zamówień publicznych i inwestycji gminnych, w szczególności: prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji własnych finansowanych z budżetu gminy oraz ze środków pochodzących ze źródeł pozabudżetowych, uzyskiwanie wszelkich zezwoleń i decyzji, współpraca w przygotowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej, realizacja procesu inwestycyjnego, kontrola i koordynacja przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji gminnych pod kątem zgodności zakresu rzeczowego, obsługa organizacyjna i merytoryczna komisji odbiorowych i gwarancyjnych, zabezpieczanie nadzoru inwestorskiego, rozliczanie inwestycji;
2)    opracowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych wraz z kompletowaniem niezbędnych załączników;
3)    realizowanie zadań w zakresie administrowania drogami, m.in.: wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i naliczania opłat, wydawanie zezwoleń na umieszczanie w pasie drogowym obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową, zlecanie prac, takich jak: budowa, przebudowa, modernizacja dróg koszenie poboczy, odśnieżanie, równanie, uzgadnianie projektów organizacji ruchu;
4)    realizowanie zadań w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną i oświetlenia ulicznego;
5)    prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem strategii rozwoju gminy, jej zmian oraz innych dokumentów strategicznych gminy;
6)    prowadzenie spraw związanych z publicznym transportem zbiorowym;
7)    przygotowywanie sprawozdań związanych z powierzonymi czynnościami;
8)    obsługa interesantów z zakresu spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.  

Wymagane dokumenty

1)    własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2)    własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; CV powinno być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE , zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)”;
3)    własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4)    kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu);
5)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
6)    własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia o:
a)    posiadaniu obywatelstwa polskiego;
b)    posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
c)    o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d)    posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
e)    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem   Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE-Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 1995 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.
7)    inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (w tym zaświadczenia/certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, opinie, itp.).

Uwaga: dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski.

Kopie dokumentów powinny zostać poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy

Podstawa prawna zatrudnienia: na podstawie umowy o pracę. Przewidywany termin zatrudnienia – druga połowa sierpnia 2025 r.

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Informacja o warunkach pracy:
1)    miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy Ostrówek (I piętro);
2)    praca na stanowisku Podinspektora ds. infrastruktury i inwestycji gminnych obok pracy biurowej wiąże się z koniecznością przemieszczania się po terenie Gminy Ostrówek oraz obejmuje wyjazdy służbowe;
3)    praca wymaga predyspozycji umożliwiających kontakt i porozumiewanie się z interesantami urzędu;
4)    praca siedząca z koniecznością chodzenia po kondygnacjach budynku;
5)    praca jednozmianowa w zespole, od poniedziałku do piątku w budynku z barierami architektonicznymi (m.in. brak windy), w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ostrówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie tj. w miesiącu lipcu 2025 r. był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Ostrówek, Ostrówek-Kolonia 32, 21-102 Ostrówek, Sekretariat (piętro I, pok. nr 26) w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. infrastruktury i inwestycji gminnych”.

Uwagi

Termin składania dokumentów: do dnia 19 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).

Informacje dodatkowe: 
1)    dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zaklejona koperta lub wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane;
2)    w przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Urzędu Gminy Ostrówek, tj. 19 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00;
3)     nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną;
4)     w dokumentach aplikacyjnych należy podać numer telefonu do kontaktu w celu przekazania informacji o spełnieniu wymagań formalnych;
5)     procedura naboru zostanie przeprowadzona dwuetapowo: I etap – analiza złożonej dokumentacji pod względem formalnym, II etap – rozmowa kwalifikacyjna;
6)     kandydaci, którzy zakwalifikują się do drugiego etapu naboru są zobowiązani do okazania dokumentu tożsamości w dniu rekrutacji;
7)     o terminie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. 

Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w drodze naboru i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Ostrówek zostaną dołączone do akt osobowych. 

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną odesłane pocztą bądź istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w Urzędzie. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrówek https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ostrówek.


Załączniki:
1.    Kwestionariusz osobowy.
2.    Oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
3.    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Załączniki
  • pdf 286 KB pobrano: 15 razy
  • pdf 235 KB pobrano: 148 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marek Baran
    Dodano do BIP dnia 05-08-2025 15:39:06