Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Małgorzata Romańczuk
Telefon
81 856 20 02
Opis

Urząd Gminy Ostrówek

Ostrówek-Kolonia 32

21-102 Ostrówek

tel. 81 856 20 02

email: sekretariat@ostrowek.pl

Stanowiska
Stanowisko d/s dowodów osobistych i działalności gospodarczej
Godziny przyjęć:

7.30-15.30, pokój nr 2, tel. (81) 8562026

Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

II.1 Realizowanie zadań z zakresu spraw dowodów osobistych
i ewidencji ludności, w szczególności:

1) prowadzenie gminnych zbiorów meldunkowych w systemie informatycznym oraz ich bieżąca aktualizacja,

2) prowadzenie zbioru danych osobowych PESEL oraz procedur dotyczących numeru PESEL (nadanie, zmiana)

3) dokonywanie zameldowania, przemeldowania oraz wymeldowania na podstawie zgłoszeń meldunkowych oraz w trybie administracyjnym,

4) udzielanie informacji z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

5) prowadzenie rejestru wydanych poświadczeń meldunkowych oraz pobytu cudzoziemców,

6) przeprowadzanie kontroli meldunkowych,

7) prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych w systemie informatycznym i rejestrze wydanych dowodów,

8) obsługa wydawania dowodów osobistych, prowadzenie składnicy kopert osobowych.

0d dnia 01.03.2015r.  punkty od 1) do 8) otrzymują brzmienie:

1) gromadzenie, rejestracja i aktualizacja danych w rejestrze PESEL prowadzonym w systemie teleinformatycznym przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych,

2) prowadzenie, rejestracja i aktualizacja rejestru mieszkańców wg właściwości miejscowej,

3) prowadzenie, rejestracja i aktualizacja rejestru zamieszkania cudzoziemców wg właściwości miejscowej,

4) przeprowadzenie procedur związanych z nadaniem i zmianą nr PESEL,

5) realizacja zadań dotyczących obowiązku meldunkowego obywateli polskich i cudzoziemców i nanoszenie zmian z tym zwianych w w/w rejestrach,

6) udostępnianie danych z rejestru PESEL, rejestrów mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,

7) wydawanie dowodów osobistych, ich  wymiana i unieważnianie,

8) rejestracja i aktualizacja danych w Rejestrze Dowodów Osobistych, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, udostępnianie danych w trybie jednostkowym z RDO.

 

II. 2 Realizowanie w zakresie ewidencji działalności gospodarczej,
w szczególności:

1) dokonywanie wpisów do ewidencji działalności gospodarczej
i wydawanie zaświadczeń o dokonanym wpisie lub jego zmianie, wydawanie decyzji o odmowie wpisu, wykreśleniu z ewidencji, prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,

2) przyjmowanie, przechowywanie zawiadomień z Krajowego Rejestru Sądowego,

3) promowanie działalności gospodarczej na terenie Gminy, prowadzenie działalności informacyjnej i oświatowej w tym zakresie,

4) prowadzenie spraw związanych z wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz naliczaniem i pobieraniem opłat z tego tytułu.

Email