Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
1. Realizowanie zadańzzakresu sprzątaczki, w szczególności:
1) codzienne utrzymywanie w należytej czystości pomieszczeń biurowych Urzędu,
2) czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury
i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach,
3) opróżnianie koszy na śmieci w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników,
4) stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach,
5) okresowe mycie okien,
6) pielęgnowanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach i wokół budynku,
7) dbanie o właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu
i środków potrzebnych do utrzymania czystości,
8) zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń instalacji i urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej zainstalowanych w pomieszczeniach Urzędu,
9) otwieranie budynku Urzędu przed rozpoczęciem pracy urzędników,
10) po zakończeniu czynności sprzątania pomieszczeń, zabezpieczenie budynku przed włamaniem.
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) prace porządkowe na terenie gminy,
2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.