Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. ochrony danych osobowych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ostrówek Ostrówek-Kolonia 32 21-102 Ostrówek
Data ogłoszenia
2019-12-19
Termin składania dokumentów
2020-01-07
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja lub bezpieczeństwo wewnętrzne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań;

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) nieposzlakowana opinia;

5) wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja lub bezpieczeństwo wewnętrzne;

6) co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym przynajmniej 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej;

7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

8) znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz innych przepisów wykonawczych dot. ochrony danych osobowych;

9) zaawansowana znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych i programów biurowych.

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań;

2) ukończenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji lub ochrony danych osobowych;

3) znajomość w szczególności przepisów prawa w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej;

4) znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów informatycznych;

5) wysoka kultura osobista, komunikatywność w mowie oraz piśmie, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole;

6) posiadanie prawa jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to min. :

1) informowanie administratora danych, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach na nich spoczywających w związku z RODO oraz innymi przepisami w tym zakresie powszechnie obowiązującymi;

2) monitorowanie przestrzegania przepisów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych, oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;

3) udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania, gdy administrator przed rozpoczęciem przetwarzania danych zobowiązany jest do prowadzenia takiej oceny;

4) współpraca z organem nadzorczym;

5) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;

6) wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązujących oraz procedur wewnętrznych, związanych z bezpieczeństwem przetwarzania danych;

7) prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,

8) prowadzenie rejestrów i dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych,

9) obsługa interesantów z zakresu spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w siedzibie Urzędu w sekretariacie pok. 26 I piętro i list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;

2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej– własnoręcznie podpisany; CV kandydata o pracę powinno zostać opatrzone oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku gdy kandydat podaje więcej danych niż wymagane przepisami prawa (art. 22¹ Kodeksu Pracy) przez Administratora w celu realizacji procesu rekrutacji (poniżej wzór).

3) kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 

4) kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach;

5) kopia świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie potwierdzające brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na zajmowanym stanowisku;

9) Uwaga: wszystkie kopie składanych dokumentów winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy

Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony. Przewidywany termin zatrudnienia – styczeń 2020 r.

 

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

 

Warunki pracy:

1) Praca administracyjno – biurowa;

2) Praca przy komputerze – powyżej 4 godzin na dobę;

3) Obsługa urządzeń biurowych;

4) Oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym;

5) Pomieszczenie Urzędu Gminy w Ostrówku usytuowane jest w Ostrówku – Kolonii 32, na parterze i I  piętrze – w budynku brak windy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja dodatkowa o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Ostrówku: w miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił – 1,75 %.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy w Ostrówku, Ostrówek – Kolonia 32, 21-102 Ostrówek, sekretariat pok. 26. z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony danych osobowych .”

Uwagi

Termin składania dokumentów: do dnia 07.01.2020 r.

 

Informacje dodatkowe:

1) Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone po terminie, o którym mowa w pkt. 10, nie będą rozpatrywane.

2) W przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Urzędu Gminy Ostrówek.

3) Dokumenty aplikacyjne mogą być również przesłane drogą elektroniczną pod warunkiem opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym.

4) W dokumentach aplikacyjnych proszę podać numer telefonu do kontaktu.

5) Procedura naboru zostanie przeprowadzona dwuetapowo:

I etap – analiza złożonej dokumentacji pod względem formalnym,

II – etap rozmowa kwalifikacyjna. Osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu naboru są zobowiązane do przedstawienia oryginału dokumentów dołączonych do aplikacji oraz okazania dokumentu tożsamości w dniu rekrutacji. O terminie przeprowadzonej rozmowy telefonicznej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

 

Dokumenty osoby wyłonionej w drodze naboru i zatrudnionej w Urzędzie Gminy Ostrówek zostaną dołączone do akt osobowych.

 

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane w Dziale Organizacyjno -  Administracyjnym przez okres 10 dni od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym czasie osoby będą mogły odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem.

Po upływie 10 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Gminy Ostrówek www.ostrowek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ostrówek.

 

 

Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Gminy Ostrówek tel. 81 856-27-82, w godzinach od 8:00 do 15:00

Załączniki
  • pdf pobrano: 113 razy
  • pdf pobrano: 105 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Piecak
    Dodano do BIP dnia 19-12-2019 12:49:33