Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i mienia komunalnego w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ostrówek
Data ogłoszenia
2018-09-07
Termin składania dokumentów
2018-09-19
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe zawodowe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) Posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań;
2) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) Nieposzlakowana opinia;
5) Znajomość aplikacji specjalistycznych, dotyczących realizacji zadań na stanowisku, w tym oprogramowania: WODA;
6) Wykształcenie wyższe zawodowe;
7) Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku, w tym zagadnień związanych z gospodarką wodnościekową;
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
9) Zaawansowana znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych i programów biurowych.

2. Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość zagadnień związanych ze stosowaniem: ordynacji podatkowej, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków i innych aktów wykonawczych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym i kodeksu postępowania administracyjnego;
2) Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego;
3) Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność;
4) Posiadanie prawa jazdy kat. B.

3. Preferowany profil kandydata:

Komunikatywność, dokładność, rzetelność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

1) Koordynowanie działań mających na celu uzdatnianie wody pitnej;
2) Nadzór nad modernizacją, remontami i konserwacją urządzeń wodociągowych;
3) Określanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kontrolowanie realizacji;
4) Dokonywanie bieżących zakupów podstawowych części zamiennych do hydroforni i wodociągów;
5) Opracowywanie zasad utrzymania czystości i porządku w gminie oraz prowadzenie kontroli w zakresie utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy;
6) Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz kontrola częstotliwości ich opróżniania;
7) Prowadzenie postępowań w sprawie orzekania o obowiązku przyłączenia nieruchomości do zbiorczych urządzeń kanalizacyjnych;
8) Prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kontrola częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych;
9) Rozliczanie inkasentów;
10) Naliczanie należności i rozliczanie wpływów za wodę i za ścieki;
11) Realizacja zadań z zakresu najmu lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych;
12) Przygotowanie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków;
13) Egzekucja w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej;
14) Realizacja zadań z zakresu melioracji i gospodarki wodnej;
15) Obsługa interesantów z zakresu spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.

Wymagane dokumenty

1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w siedzibie Urzędu w sekretariacie pok. 26 I piętro i list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
2) Życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany; CV kandydata o pracę powinno zostać opatrzone oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  w przypadku gdy kandydat podaje więcej danych niż wymagane przepisami prawa (art. 22¹ Kodeksu Pracy) przez Administratora w celu realizacji procesu rekrutacji (poniżej wzór);
3) Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
4) Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach;
5) Kopia świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu;
6) Kopia dokumentu tożsamości;
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) Oświadczenie potwierdzające brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na zajmowanym stanowisku;
10) Uwaga: wszystkie kopie składanych dokumentów winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy

Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony. Przewidywany termin zatrudnienia – wrzesień 2018 r.

Wymiar czasu pracypełny etat.

Warunki pracy:

1) Praca administracyjno – biurowa;
2) Praca przy komputerze – powyżej 4 godzin na dobę;
3) Obsługa urządzeń biurowych;
4) Oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym;
5) Pomieszczenie Urzędu Gminy w Ostrówku usytuowane jest w Ostrówku – Kolonii 32, na parterze i I  piętrze – w budynku brak windy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W Urzędzie Gminy w Ostrówku w miesiącu sierpniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił: 5,08%.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy w Ostrówku, Ostrówek - Kolonia 32, 21-102 Ostrówek, sekretariat pok. 26. z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i mienia komunalnego w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek".

Uwagi

1) Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone po terminie, o którym mowa   w pkt. 11, nie będą rozpatrywane.
2) W przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Urzędu Gminy Ostrówek.
3) Dokumenty aplikacyjne mogą być również przesłane drogą elektroniczną pod warunkiem opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 18.09.2001r. o podpisie elektronicznym.
4) W dokumentach aplikacyjnych proszę podać numer telefonu do kontaktu.
5) Procedura naboru zostanie przeprowadzona dwuetapowo: I etap – analiza złożonej dokumentacji pod względem formalnym, II – etap rozmowa kwalifikacyjna. Osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu naboru są zobowiązane do przedstawienia oryginału dokumentów dołączonych do aplikacji. O terminie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dokumenty osoby wyłonionej w drodze naboru i zatrudnionej w Urzędzie Gminy Ostrówek zostaną ołączone do akt osobowych.

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane w Dziale Organizacyjno -  Administracyjnym przez okres 10 dni od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym czasie osoby będą mogły odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem.Po upływie 10 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Gminy Ostrówek www.ostrowek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ostrówek.

Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Gminy Ostrówek tel. 81 856-27-82, w godzinach od 8:00 do 15:00

Załączniki
  • pdf pobrano: 168 razy
  • pdf pobrano: 152 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Piecak
    Dodano do BIP dnia 07-09-2018 16:30:04