Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ostrówek Ostrówek-Kolonia 32 21-102 Ostrówek
Data ogłoszenia
2024-11-08
Termin składania dokumentów
2024-11-22
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe w kierunku : gospodarki przestrzennej, architektury, urbanistyki, budownictwa, geodezji i kartografia lub inne pokrewne,
  7. minimum roczny staż pracy,
  8. zaawansowana znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych i programów biurowych;
  9. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów w szczególności z zakresu: ustawy o planowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy prawo ochrony środowiska oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
  10. znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego, a zwłaszcza ustaw: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  11. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
  2. znajomość Pakietu MS Office oraz Geoportalu lub innych programów branżowych,
  3. komunikatywność,
  4. umiejętność analizy dokumentów,
  5. dyspozycyjność,
  6. terminowość w wykonywaniu zadań;
  7. bardzo dobra organizacja pracy,
  8. wysoka kultura osobista,
  9. uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
  10. umiejętność pracy w zespole,
  11. dokładność, operatywność, odporność na stres.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w szczególności związanych z: rozgraniczeniem nieruchomości, oznaczaniem nieruchomości numerami porządkowymi.
  2. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności związanych z: wydawaniem decyzji na podział nieruchomości.
  3. Przygotowywanie dokumentów do uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego i Planu Ogólnego Gminy, zmian w tych dokumentach oraz wykonywanie innych obowiązków wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym.
  4. Prowadzenia postepowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  5. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo geologiczne i górnicze, w szczególności związanych z: opiniowaniem projektu robót geologicznych, opiniowaniem projektu decyzji w sprawie wydania koncesji.
  6. Przygotowanie danych i materiałów wyjściowych dla jednostek projektowych.
  7. Tworzenie zapytań ofertowych na prace projektowo-kosztorysowe.
  8. Współpraca z pracowniami projektowymi.
  9. Przygotowywanie danych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Przygotowanie wniosków o uzyskanie: decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji, decyzji o warunkach zabudowy, pozwolenia na budowę, pozwolenia na rozbiórkę, zgłoszenia wykonania robót budowlanych celem realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych.
  11. Analiza przekazanej dokumentacji projektowej.
  12. Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji realizowanych inwestycji.
  13. Prowadzenie wyznaczonych projektów, a w szczególności: kompleksowego przygotowania materiałów do sporządzenia wniosku aplikacyjnego, wdrażania i realizacji projektów w zakresie sprawozdawczości, finansowania, monitorowania i promocji zgodnie z treścią zawartej umowy oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
  14. Inne zadania zlecone przez Wójta Gminy.
  15. Szczegółowy zakres czynności zostanie określony zakresem obowiązków.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany; CV kandydata o pracę powinno zostać opatrzone oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku gdy kandydat podaje więcej danych niż wymagane przepisami prawa (art. 221 Kodeksu Pracy) przez Administratora w celu realizacji procesu rekrutacji;
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w siedzibie Urzędu w sekretariacie pok. 26 I piętro;
  4. kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku  trwania stosunku pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu);
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  7. oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem   Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE-Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 1995 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ;
  10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku o które się ubiega kandydat oraz obsługę komputera z monitorem ekranowym;
  11. wszystkie sporządzone przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a każda strona parafowana. W przypadku kopii dokumentów winny posiadać  podpisaną przez kandydata klauzulę; „stwierdzam zgodność z oryginałem’’, wraz z datą składania oświadczenia;
  12. przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do  postępowania konkursowego Komisja Konkursowa ma prawo żądać  przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu  potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo;
  13. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Uwaga: dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Warunki pracy

Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony. Przewidywany termin zatrudnienia – grudzień 2024 r.

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Informacja o warunkach pracy:

  1. miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy Ostrówek i poza nim.
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. o charakterze administracyjno – biurowym, kontakt ze stronami,
  3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  4. czas pracy jednozmianowy, od poniedziałku do piątku w budynku z barierami architektonicznymi (m.in. brak windy); w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym w pozycji siedzącej.
  5. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z późn. zm. oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ostrówek.
  6. pracownik użytkuje sprzęt biurowy, w szczególności: komputer, drukarkę, kserokopiarkę, telefon.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ostrówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie tj. w miesiącu październiku 2024r. jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Ostrówku, Ostrówek-Kolonia 32, 21-102 Ostrówek, sekretariat pok. 26. Z dopiskiem na kopercie: ,,Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek”.

Termin składania dokumentów: do dnia 22 listopada 2024r.

Uwagi

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzającym Pani / Pana dane osobowe jest Wójt Gminy Ostrówek; Ostrówek Kolonia 32, 21-102 Ostrówek telefon: 81 / 856 20 02/ e-mail: sekretariat@ostrowek.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iod@ostrowek.pl lub pod adresem administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Administrator przetwarza dane (imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązków wskazanych w ustawie z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy z późniejszymi zmianami (art. 221). Na podstawie Pani/Pana zgody przetwarzane będą dodatkowe informacje przekazane w innych dokumentach np. CV.
  4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom upoważnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia obecnej rekrutacji.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani / Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
  8. Jeżeli Pani/Pan uważa, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych przez Administratora jest niezgodne z prawem, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
  9. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa wymienionych
    w punkcie 3 niniejszego dokumentu jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
  10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
  11. Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Informacje dodatkowe:

  1. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone po terminie, o którym mowa w pkt. XI, nie będą rozpatrywane;
  2. W przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Urzędu Gminy Ostrówek;
  3. Dokumenty aplikacyjne mogą być również przesłane drogą elektroniczną pod warunkiem opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym;
  4. W dokumentach aplikacyjnych proszę podać numer telefonu do kontaktu;
  5. Procedura naboru zostanie przeprowadzona dwuetapowo: I etap – analiza złożonej dokumentacji pod względem formalnym, II etap – rozmowa kwalifikacyjna. Osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu naboru są zobowiązane do przedstawienia oryginału dokumentów dołączonych do aplikacji oraz okazania dokumentu tożsamości w dniu rekrutacji. O terminie przeprowadzonej rozmowy telefonicznej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dokumenty osoby wyłonionej w drodze naboru i zatrudnionej w Urzędzie Gminy Ostrówek zostaną dołączone do akt osobowych.

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Gminy Ostrówek przez okres 10 dni od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym czasie osoby będą mogły odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 10 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrówek https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ostrówek .

Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Gminy Ostrówek tel. 81 856-27-82, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 14:00

 Ostrówek-Kolonia, 08.11.2024 r.

Załączniki
  • pdf 120 KB pobrano: 139 razy
  • pdf 107 KB pobrano: 108 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marek Baran
    Dodano do BIP dnia 08-11-2024 15:20:59