Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe w kierunku : gospodarki przestrzennej, architektury, urbanistyki, budownictwa, geodezji i kartografia lub inne pokrewne,
- minimum roczny staż pracy,
- zaawansowana znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych i programów biurowych;
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów w szczególności z zakresu: ustawy o planowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy prawo ochrony środowiska oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
- znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego, a zwłaszcza ustaw: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
- znajomość Pakietu MS Office oraz Geoportalu lub innych programów branżowych,
- komunikatywność,
- umiejętność analizy dokumentów,
- dyspozycyjność,
- terminowość w wykonywaniu zadań;
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista,
- uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność, operatywność, odporność na stres.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w szczególności związanych z: rozgraniczeniem nieruchomości, oznaczaniem nieruchomości numerami porządkowymi.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności związanych z: wydawaniem decyzji na podział nieruchomości.
- Przygotowywanie dokumentów do uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego i Planu Ogólnego Gminy, zmian w tych dokumentach oraz wykonywanie innych obowiązków wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym.
- Prowadzenia postepowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo geologiczne i górnicze, w szczególności związanych z: opiniowaniem projektu robót geologicznych, opiniowaniem projektu decyzji w sprawie wydania koncesji.
- Przygotowanie danych i materiałów wyjściowych dla jednostek projektowych.
- Tworzenie zapytań ofertowych na prace projektowo-kosztorysowe.
- Współpraca z pracowniami projektowymi.
- Przygotowywanie danych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Przygotowanie wniosków o uzyskanie: decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji, decyzji o warunkach zabudowy, pozwolenia na budowę, pozwolenia na rozbiórkę, zgłoszenia wykonania robót budowlanych celem realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych.
- Analiza przekazanej dokumentacji projektowej.
- Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji realizowanych inwestycji.
- Prowadzenie wyznaczonych projektów, a w szczególności: kompleksowego przygotowania materiałów do sporządzenia wniosku aplikacyjnego, wdrażania i realizacji projektów w zakresie sprawozdawczości, finansowania, monitorowania i promocji zgodnie z treścią zawartej umowy oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
- Inne zadania zlecone przez Wójta Gminy.
- Szczegółowy zakres czynności zostanie określony zakresem obowiązków.
- list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany; CV kandydata o pracę powinno zostać opatrzone oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku gdy kandydat podaje więcej danych niż wymagane przepisami prawa (art. 221 Kodeksu Pracy) przez Administratora w celu realizacji procesu rekrutacji;
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w siedzibie Urzędu w sekretariacie pok. 26 I piętro;
- kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE-Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 1995 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku o które się ubiega kandydat oraz obsługę komputera z monitorem ekranowym;
- wszystkie sporządzone przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a każda strona parafowana. W przypadku kopii dokumentów winny posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę; „stwierdzam zgodność z oryginałem’’, wraz z datą składania oświadczenia;
- przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego Komisja Konkursowa ma prawo żądać przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo;
- referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Uwaga: dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Podstawa prawna zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony. Przewidywany termin zatrudnienia – grudzień 2024 r.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Informacja o warunkach pracy:
- miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy Ostrówek i poza nim.
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. o charakterze administracyjno – biurowym, kontakt ze stronami,
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- czas pracy jednozmianowy, od poniedziałku do piątku w budynku z barierami architektonicznymi (m.in. brak windy); w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym w pozycji siedzącej.
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z późn. zm. oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ostrówek.
- pracownik użytkuje sprzęt biurowy, w szczególności: komputer, drukarkę, kserokopiarkę, telefon.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ostrówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie tj. w miesiącu październiku 2024r. jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy Ostrówku, Ostrówek-Kolonia 32, 21-102 Ostrówek, sekretariat pok. 26. Z dopiskiem na kopercie: ,,Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek”.
Termin składania dokumentów: do dnia 22 listopada 2024r.
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzającym Pani / Pana dane osobowe jest Wójt Gminy Ostrówek; Ostrówek Kolonia 32, 21-102 Ostrówek telefon: 81 / 856 20 02/ e-mail: sekretariat@ostrowek.pl
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iod@ostrowek.pl lub pod adresem administratora.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Administrator przetwarza dane (imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązków wskazanych w ustawie z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy z późniejszymi zmianami (art. 221). Na podstawie Pani/Pana zgody przetwarzane będą dodatkowe informacje przekazane w innych dokumentach np. CV.
- Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom upoważnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia obecnej rekrutacji.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Pani / Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
- Jeżeli Pani/Pan uważa, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych przez Administratora jest niezgodne z prawem, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa wymienionych
w punkcie 3 niniejszego dokumentu jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. - Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone po terminie, o którym mowa w pkt. XI, nie będą rozpatrywane;
- W przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Urzędu Gminy Ostrówek;
- Dokumenty aplikacyjne mogą być również przesłane drogą elektroniczną pod warunkiem opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym;
- W dokumentach aplikacyjnych proszę podać numer telefonu do kontaktu;
- Procedura naboru zostanie przeprowadzona dwuetapowo: I etap – analiza złożonej dokumentacji pod względem formalnym, II etap – rozmowa kwalifikacyjna. Osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu naboru są zobowiązane do przedstawienia oryginału dokumentów dołączonych do aplikacji oraz okazania dokumentu tożsamości w dniu rekrutacji. O terminie przeprowadzonej rozmowy telefonicznej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty osoby wyłonionej w drodze naboru i zatrudnionej w Urzędzie Gminy Ostrówek zostaną dołączone do akt osobowych.
Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Gminy Ostrówek przez okres 10 dni od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym czasie osoby będą mogły odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 10 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrówek https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ostrówek .
Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Gminy Ostrówek tel. 81 856-27-82, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 14:00
Ostrówek-Kolonia, 08.11.2024 r.
Dodano do BIP dnia 08-11-2024 15:20:59