Szczegółowe dane komórki
Pracownicy
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
1.Realizowanie zadańzzakresu konserwatora oczyszczalni ścieków,
w szczególności:
1) utrzymanie oczyszczalni ścieków, przepompowni, sieci kanalizacyjnej w ciągłym ruchu eksploatacyjnym,
2) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków
i przepompowni,
3) utrzymanie porządku i czystości na terenie oczyszczalni ścieków,
4) prowadzenie nadzoru podczas podłączania nowych obiektów do sieci kanalizacyjnej,
5) usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej,
6) montaż urządzeń pracujących w oczyszczalni oraz przepompowniach ścieków,
7) okresowe czyszczenie zbiorników,
8) sprawdzanie skuteczności oczyszczania,
9) wykonywanie drobnych remontów i napraw urządzeń i sprzętu znajdującego się na oczyszczalni oraz przepompowni oraz konserwacja mienia, zgodnie z zaleceniami pracodawcy lub wyznaczonego przez niego pracownika,
10) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,
11) prace porządkowe na terenie oczyszczalni, przepompowni zbiorników w tym: koszenie trawy, odśnieżanie.
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) prace porządkowe na terenie gminy,
2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
1. Realizowanie zadańzzakresu konserwatora oczyszczalni ścieków,
w szczególności:
1) utrzymanie oczyszczalni ścieków, przepompowni, sieci kanalizacyjnej w ciągłym ruchu eksploatacyjnym,
2) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków
i przepompowni,
3) utrzymanie porządku i czystości na terenie oczyszczalni ścieków,
4) prowadzenie nadzoru podczas podłączania nowych obiektów do sieci kanalizacyjnej,
5) usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej,
6) montaż urządzeń pracujących w oczyszczalni oraz przepompowniach ścieków,
7) okresowe czyszczenie zbiorników,
8) sprawdzanie skuteczności oczyszczania,
9) wykonywanie drobnych remontów i napraw urządzeń i sprzętu znajdującego się na oczyszczalni oraz przepompowni oraz konserwacja mienia, zgodnie z zaleceniami pracodawcy lub wyznaczonego przez niego pracownika,
10) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,
11) prace porządkowe na terenie oczyszczalni, przepompowni zbiorników w tym: koszenie trawy, odśnieżanie.
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) prace porządkowe na terenie gminy,
2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
II. 1Realizowanie zadańzzakresu konserwatora urządzeń wodociągowych:
1) wykonywanie czynności technicznych związanych
z funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody,
2) dokonywanie odczytów wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,
3) plombowanie wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,
4) naliczanie i inkasowanie należności z tytułu poboru wody oraz wystawanie faktur VAT w tym zakresie,
5) dokonywanie analizy w zakresie zużytej wody przez poszczególnych odbiorców,
6) kontrola podłączenia sieci wodociągowej z instalacją u odbiorcy,
7) bieżąca konserwacja urządzeń i usuwanie awarii na sieci wodociągowej,
8) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,
9) prace porządkowe na terenie hydroforni
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) prace porządkowe na terenie gminy,
2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
1. Realizowanie zadańzzakresu konserwatora urządzeń wodociągowych:
1) wykonywanie czynności technicznych związanych
z funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody,
2) dokonywanie odczytów wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,
3) plombowanie wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,
4) naliczanie i inkasowanie należności z tytułu poboru wody oraz wystawanie faktur VAT w tym zakresie,
5) dokonywanie analizy w zakresie zużytej wody przez poszczególnych odbiorców,
6) kontrola podłączenia sieci wodociągowej z instalacją u odbiorcy,
7) bieżąca konserwacja urządzeń i usuwanie awarii na sieci wodociągowej,
8) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,
9) prace porządkowe na terenie hydroforni
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) prace porządkowe na terenie gminy,
2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
II. 1 Realizowanie zadańzzakresu konserwatora urządzeń wodociągowych:
1) wykonywanie czynności technicznych związanych
z funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody,
2) dokonywanie odczytów wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,
3) plombowanie wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,
4) naliczanie i inkasowanie należności z tytułu poboru wody oraz wystawanie faktur VAT w tym zakresie,
5) dokonywanie analizy w zakresie zużytej wody przez poszczególnych odbiorców,
6) kontrola podłączenia sieci wodociągowej z instalacją u odbiorcy,
7) bieżąca konserwacja urządzeń i usuwanie awarii na sieci wodociągowej,
8) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,
9) prace porządkowe na terenie hydroforni.
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) prace porządkowe na terenie gminy,
2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.
7.30-15.30, pokój nr 21, tel. (81) 8562787
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
1. Realizowanie zadań w zakresie kierowania Referatem:
1) podejmowanie decyzji oraz wydawanie dyspozycji w granicach wynikających z zakresu działania Referatu na podstawie upoważnienia Wójta.
2) szczegółowe zapoznawanie pracowników z zadaniami Referatu, zakresem współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy oraz ustaleniami kierownictwa i przekazywanie do wiadomości i wykonania otrzymanych poleceń, dyspozycji i aktów normatywnych.
3) dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników a w szczególności: umożliwianie pracownikom kierowanego Referatu uczestniczenia w szkoleniach organizowanych zgodnie z zakresem zadań realizowanych na stanowisku pracy.
4) udzielanie pomocy pracownikom podległego Referatu
w opracowywaniu procedur i wytycznych dot. realizacji zadań.
5) dokonywanie okresowych ocen przydatności zawodowej pracowników
w szczególności nowoprzyjętych.
6) podpisywanie korespondencji wewnętrznej i parafowanie pism wychodzących przed podaniem do podpisu Wójtowi, Z-cy Wójta lub Sekretarzowi.
7) ustalanie i aktualizowanie szczegółowych zakresów czynności dla podległych pracowników.
8) wyznaczanie zastępstwa w przypadku urlopu lub długotrwałej nieobecności w pracy pracownika z innych przyczyn.
2. Realizowanie zadań w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, w szczególności:
1) kierowanie oraz koordynowane przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej, ochrony ludności, zarządzania kryzysowego,
2) przygotowanie ochrony ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
3) tworzenie formacji cywilnej, planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej, sporządzanie oceny stanu przygotowania do obrony cywilnej oraz podejmowanie działań zmierzających do pełnej realizacji zadań obrony cywilnej,
4) organizowanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu obrony cywilnej oraz szkoleń ludności w zakresie powszechnej samoobrony,
5) przygotowanie i zapewnienie działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń, prowadzenie spraw dotyczących ochrony zakładów pracy oraz obiektów i urządzeń użyteczności publicznej przed działaniem środków rażenia, współpraca z jednostkami organizacyjnymi zobowiązanymi do udzielania pomocy ludności poszkodowanej,
6) wykonywanie innych zadań, do których realizacji zobowiązany jest Szef Obrony Cywilnej,
7) planowanie działań w zakresie zarządzania kryzysowego, obsługa gminnego zespołu reagowania,
8) opracowywanie i aktualizowanie planu Obrony Cywilnej Gminy oraz planu przyjęcia ludności ewakuowanej w ramach ewakuacji planowej,
9) nadzór nad planowaniem i działaniami OC w zakładach pracy,
10) planowanie i określanie struktur organizacyjnych formacji OC,
11) zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń łączności
i urządzeń alarmowych,
12) przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania
i likwidacji skażeń,
13) opracowywanie rocznych i pięcioletnich planów szkolenia formacji OC,
14) planowanie, nadzorowanie i organizowanie szkoleń formacji OC
i ludności w zakresie powszechnej samoobrony,
15) opracowywanie rocznych planów działania OC,
16) prowadzenie magazynu sprzętu OC,
17) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,
18) planowanie wsparcia organów kierujących działaniami,
19) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,
20) organizacja posiedzeń gminnego zespołu reagowania oraz organizacja ćwiczeń,
21) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,
22) planowanie wsparcia organów kierujących działaniami,
23) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,
24) organizacja posiedzeń gminnego zespołu reagowania oraz organizacja ćwiczeń.
3. Realizowanie zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony, spraw obronnych, w szczególności
1) w zakresie powszechnego obowiązku obrony, spraw obronnych,
w szczególności:
2) prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z rejestracją przedpoborowych i przeprowadzeniem poboru, w tym sporządzanie wykazu przedpoborowych i poborowych,
3) rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji o uznaniu żołnierza
za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny,
4) realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych,
5) prowadzenie spraw dotyczących akcji kurierskiej, uzupełnienia sił zbrojnych, reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej,
6) planowanie i koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć z zakresu spraw obronnych na terenie Gminy,
7) organizowanie szkoleń z zakresu obronności, współpraca
z jednostkami współdziałającymi,
8) prowadzenie działań z zakresu grobownictwa wojennego,
9) współpraca z organizacjami kombatanckimi.
4. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej, w szczególności:
1) zapewnienie jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych warunków gotowości bojowej,
2) prowadzenie rejestru terenowych OSP,
3) prowadzenie techniczno – kancelaryjnej obsługi Zarządu Gminnego Związku OSP,
4) rozliczanie kosztów związanych z akcjami gaśniczymi oraz gotowością bojową,
5) profilaktyka przeciwpożarowa,
6) sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałami pędnymi
w jednostkach OSP, a w tym rozliczanie operatorów sprzętu
z pobranych materiałów,
7) sprawowanie nadzoru nad sposobem użytkowania przez jednostki OSP przekazanegoim sprzętu, a w szczególności: prowadzenie kontroli obsług technicznych sprzętu, organizowanie i nadzorowanie napraw i remontów, kierowanie sprzętu do napraw specjalistycznych.
5. Realizacja zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych,
w szczególności:
1) pełnienie funkcji Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
2) zapewnienia ochrony informacji niejawnych,
3) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów
o ochronie tych informacji,
4) koordynowanie pracy pionu ochrony,
5) prowadzenie pracy kancelarii tajnej,
6) prowadzenie bezpośredniego nadzoru nad obiegiem informacji niejawnych,
7) prowadzenie postępowań o nadanie poświadczenia bezpieczeństwa,
8) prowadzenie rejestru pracowników posiadających poświadczenie bezpieczeństwa,
9) opracowywanie planu ochrony informacji niejawnych
i nadzorowania jego realizacji,
10) szkolenia pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) utrzymanie lokali, pomieszczeń, sprzętu i środków transportu we właściwym stanie technicznym,
2) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, remontów i okresowych przeglądów konserwacyjnych siedziby Urzędu Gminy,
3) przeprowadzenie okresowych konserwacji kotła centralnego ogrzewania,
4) utrzymanie zieleni,
5) organizowanie i nadzorowanie pracy konserwatorów i stanowisk gospodarczych oraz zabezpieczenie odzieży ochronnej, sprzętu do prac remontowych i porządkowych,
6) rzetelne i celowe wydatkowanie środków publicznych zgodnie
z ustawą o finansach publicznych,
7) udzielania odpowiedzi na informacje publiczną z zakresu wykonywanych zadań,
8) opracowanie materiałów i informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej z zakresu wykonywanych zadań,
9) prowadzenie badań, analiz i sprawozdań wymaganych na stanowisku pracy,
10) wykonywanie innych zadań nie zawartych w treści niniejszego zakresu czynności zleconych przez przełożonego.
OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
1. Realizowanie zadańzzakresu sprzątaczki, w szczególności:
1) codzienne utrzymywanie w należytej czystości pomieszczeń biurowych Urzędu,
2) czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury
i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach,
3) opróżnianie koszy na śmieci w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników,
4) stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach,
5) okresowe mycie okien,
6) pielęgnowanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach i wokół budynku,
7) dbanie o właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu
i środków potrzebnych do utrzymania czystości,
8) zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń instalacji i urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej zainstalowanych w pomieszczeniach Urzędu,
9) otwieranie budynku Urzędu przed rozpoczęciem pracy urzędników,
10) po zakończeniu czynności sprzątania pomieszczeń, zabezpieczenie budynku przed włamaniem.
OBOWIĄZKI DODATKOWE:
1) prace porządkowe na terenie gminy,
2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.