Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat d/s Gospodarczych

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Konserwator oczyszczalni ścieków w Leszkowicach
Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

1.Realizowanie zadańzzakresu konserwatora oczyszczalni ścieków,
w szczególności:

1) utrzymanie oczyszczalni ścieków, przepompowni, sieci kanalizacyjnej w ciągłym ruchu eksploatacyjnym,

2) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków
i przepompowni,

3) utrzymanie porządku i czystości na terenie oczyszczalni ścieków,

4) prowadzenie nadzoru podczas podłączania nowych obiektów do sieci kanalizacyjnej,

5) usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej,

6) montaż urządzeń pracujących w oczyszczalni oraz przepompowniach ścieków,

7) okresowe czyszczenie zbiorników,

8) sprawdzanie skuteczności oczyszczania,

9) wykonywanie drobnych remontów i napraw urządzeń i sprzętu znajdującego się na oczyszczalni oraz przepompowni oraz konserwacja mienia, zgodnie z zaleceniami pracodawcy lub wyznaczonego przez niego pracownika,

10) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,

11) prace porządkowe na terenie oczyszczalni, przepompowni zbiorników w tym: koszenie trawy, odśnieżanie.

 

OBOWIĄZKI  DODATKOWE:

1) prace porządkowe na terenie gminy,

2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Konserwator oczyszczalni ścieków w Ostrówku-Kolonii
Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

1. Realizowanie zadańzzakresu konserwatora oczyszczalni ścieków,
w szczególności:

1) utrzymanie oczyszczalni ścieków, przepompowni, sieci kanalizacyjnej w ciągłym ruchu eksploatacyjnym,

2) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków
i przepompowni,

3) utrzymanie porządku i czystości na terenie oczyszczalni ścieków,

4) prowadzenie nadzoru podczas podłączania nowych obiektów do sieci kanalizacyjnej,

5) usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej,

6) montaż urządzeń pracujących w oczyszczalni oraz przepompowniach ścieków,

7) okresowe czyszczenie zbiorników,

8) sprawdzanie skuteczności oczyszczania,

9) wykonywanie drobnych remontów i napraw urządzeń i sprzętu znajdującego się na oczyszczalni oraz przepompowni oraz konserwacja mienia, zgodnie z zaleceniami pracodawcy lub wyznaczonego przez niego pracownika,

10) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,

11) prace porządkowe na terenie oczyszczalni, przepompowni zbiorników w tym: koszenie trawy, odśnieżanie.

 

OBOWIĄZKI  DODATKOWE:

1) prace porządkowe na terenie gminy,

2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Konserwator urządzeń wodociągowych w Dębicy
Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

II. 1Realizowanie zadańzzakresu  konserwatora urządzeń wodociągowych:

1) wykonywanie czynności technicznych związanych
z funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody,

2) dokonywanie odczytów wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,

3) plombowanie wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,

4) naliczanie i  inkasowanie należności z tytułu poboru wody oraz wystawanie faktur VAT w tym   zakresie,

5) dokonywanie analizy w zakresie zużytej wody przez poszczególnych    odbiorców,

6) kontrola podłączenia sieci wodociągowej z instalacją u odbiorcy,

7) bieżąca konserwacja urządzeń i usuwanie awarii na sieci wodociągowej,

8) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,

9) prace porządkowe na terenie hydroforni

OBOWIĄZKI  DODATKOWE:

1) prace porządkowe na terenie gminy,

2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Konserwator urządzeń wodociągowych w Ostrówku-Kolonii
Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

1. Realizowanie zadańzzakresu  konserwatora urządzeń wodociągowych:

1) wykonywanie czynności technicznych związanych
z funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody,

2) dokonywanie odczytów wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,

3) plombowanie wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,

4) naliczanie i  inkasowanie należności z tytułu poboru wody oraz wystawanie faktur VAT w tym   zakresie,

5) dokonywanie analizy w zakresie zużytej wody przez poszczególnych    odbiorców,

6) kontrola podłączenia sieci wodociągowej z instalacją u odbiorcy,

7) bieżąca konserwacja urządzeń i usuwanie awarii na sieci wodociągowej,

8) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,

9) prace porządkowe na terenie hydroforni

OBOWIĄZKI  DODATKOWE:

1) prace porządkowe na terenie gminy,

2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Konserwator urządzeń wodociągowych w Leszkowicach
Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

II. 1 Realizowanie zadańzzakresu  konserwatora urządzeń wodociągowych:

1) wykonywanie czynności technicznych związanych
z funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody,

2) dokonywanie odczytów wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,

3) plombowanie wodomierzy zainstalowanych na sieci wodociągowej,

4) naliczanie i  inkasowanie należności z tytułu poboru wody oraz wystawanie faktur VAT w tym   zakresie,

5) dokonywanie analizy w zakresie zużytej wody przez poszczególnych    odbiorców,

6) kontrola podłączenia sieci wodociągowej z instalacją u odbiorcy,

7) bieżąca konserwacja urządzeń i usuwanie awarii na sieci wodociągowej,

8) konserwacja i dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia,

9) prace porządkowe na terenie hydroforni.

 

OBOWIĄZKI  DODATKOWE:

1) prace porządkowe na terenie gminy,

2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu d/s Gospodarczych
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30-15.30, pokój nr 21, tel. (81) 8562787

Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

1. Realizowanie zadań w zakresie kierowania Referatem:

1) podejmowanie decyzji oraz wydawanie dyspozycji w granicach wynikających z zakresu działania Referatu na podstawie upoważnienia Wójta.

2) szczegółowe zapoznawanie  pracowników z zadaniami Referatu, zakresem współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy oraz ustaleniami kierownictwa i przekazywanie do wiadomości i wykonania otrzymanych poleceń, dyspozycji i aktów normatywnych.

3) dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników a w szczególności: umożliwianie pracownikom kierowanego Referatu uczestniczenia w szkoleniach organizowanych zgodnie z zakresem zadań realizowanych na stanowisku pracy.

4) udzielanie pomocy pracownikom podległego Referatu
w opracowywaniu procedur i wytycznych dot. realizacji zadań.

5) dokonywanie okresowych ocen przydatności zawodowej pracowników
w szczególności nowoprzyjętych.

6) podpisywanie korespondencji wewnętrznej i parafowanie pism wychodzących przed podaniem do podpisu Wójtowi, Z-cy Wójta lub Sekretarzowi.

7) ustalanie i aktualizowanie szczegółowych zakresów czynności dla podległych pracowników.

8) wyznaczanie zastępstwa w przypadku urlopu lub długotrwałej nieobecności w pracy pracownika z innych przyczyn.

 

2. Realizowanie zadań w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, w szczególności:

1) kierowanie oraz koordynowane przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej, ochrony ludności, zarządzania kryzysowego,

2) przygotowanie ochrony ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,

3) tworzenie formacji cywilnej, planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej, sporządzanie oceny stanu przygotowania do obrony cywilnej oraz podejmowanie działań zmierzających do pełnej realizacji zadań obrony cywilnej,

4) organizowanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu obrony cywilnej oraz szkoleń ludności w zakresie powszechnej samoobrony,

5) przygotowanie i zapewnienie działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń, prowadzenie spraw dotyczących ochrony zakładów pracy oraz obiektów i urządzeń użyteczności publicznej przed działaniem środków rażenia, współpraca z jednostkami organizacyjnymi zobowiązanymi do udzielania pomocy ludności poszkodowanej,

6) wykonywanie innych zadań, do których realizacji zobowiązany jest Szef Obrony Cywilnej,

7) planowanie działań w zakresie zarządzania kryzysowego, obsługa gminnego zespołu reagowania,

8) opracowywanie i aktualizowanie planu Obrony Cywilnej Gminy oraz planu przyjęcia ludności ewakuowanej w ramach ewakuacji planowej,

9) nadzór nad planowaniem i działaniami OC w zakładach pracy,

10) planowanie i określanie struktur organizacyjnych formacji OC,

11) zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń łączności
i urządzeń alarmowych,

12) przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania
i likwidacji skażeń,

13) opracowywanie rocznych i pięcioletnich planów szkolenia formacji OC,

14) planowanie, nadzorowanie i organizowanie szkoleń formacji OC
i ludności w zakresie powszechnej samoobrony,

15) opracowywanie rocznych planów działania OC,

16) prowadzenie magazynu sprzętu OC,

17) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,

18) planowanie wsparcia organów kierujących działaniami,

19) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,

20) organizacja posiedzeń gminnego zespołu reagowania oraz organizacja ćwiczeń,

21) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,

22) planowanie wsparcia organów kierujących działaniami,

23) przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,

24) organizacja posiedzeń gminnego zespołu reagowania oraz organizacja ćwiczeń.

 

3. Realizowanie zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony, spraw obronnych, w szczególności

1) w zakresie powszechnego obowiązku obrony, spraw obronnych,
w szczególności:

2) prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z rejestracją przedpoborowych i przeprowadzeniem poboru, w tym sporządzanie wykazu przedpoborowych i poborowych,

3) rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji o uznaniu żołnierza
za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny,

4) realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych,

5) prowadzenie spraw dotyczących akcji kurierskiej, uzupełnienia sił zbrojnych, reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej,

6) planowanie i koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć z zakresu spraw obronnych na terenie Gminy,

7) organizowanie szkoleń z zakresu obronności, współpraca
z jednostkami współdziałającymi,

8) prowadzenie działań z zakresu grobownictwa wojennego,

9) współpraca z organizacjami kombatanckimi.

 

4. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej, w szczególności:

1) zapewnienie jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych warunków gotowości bojowej,

2) prowadzenie rejestru terenowych OSP,

3) prowadzenie techniczno – kancelaryjnej obsługi Zarządu Gminnego Związku OSP,

4) rozliczanie kosztów związanych z akcjami gaśniczymi oraz gotowością bojową,

5) profilaktyka przeciwpożarowa,

6) sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałami pędnymi
w jednostkach OSP, a w tym rozliczanie operatorów sprzętu
z pobranych materiałów,

7) sprawowanie nadzoru nad sposobem użytkowania przez jednostki OSP przekazanegoim sprzętu, a w szczególności: prowadzenie kontroli obsług technicznych sprzętu, organizowanie i nadzorowanie napraw i remontów, kierowanie sprzętu do napraw specjalistycznych.

 

5. Realizacja zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych,
w szczególności:

1) pełnienie funkcji Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,

2) zapewnienia ochrony informacji niejawnych,

3) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów
o ochronie tych informacji,

4) koordynowanie pracy pionu ochrony,

5) prowadzenie pracy kancelarii tajnej,

6) prowadzenie bezpośredniego nadzoru nad obiegiem informacji niejawnych,

7) prowadzenie postępowań o nadanie poświadczenia bezpieczeństwa,

8) prowadzenie rejestru pracowników posiadających poświadczenie bezpieczeństwa,

9) opracowywanie planu ochrony informacji niejawnych
i nadzorowania jego realizacji,

10) szkolenia pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.

 

OBOWIĄZKI  DODATKOWE:

1) utrzymanie lokali, pomieszczeń, sprzętu i środków transportu we właściwym stanie technicznym,

2) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, remontów i okresowych przeglądów konserwacyjnych siedziby Urzędu Gminy,

3) przeprowadzenie okresowych konserwacji kotła centralnego ogrzewania,

4) utrzymanie zieleni,

5) organizowanie i nadzorowanie pracy konserwatorów i stanowisk gospodarczych oraz zabezpieczenie odzieży ochronnej, sprzętu do prac remontowych i porządkowych,

6) rzetelne i celowe wydatkowanie środków publicznych zgodnie
z ustawą o finansach publicznych,

7) udzielania odpowiedzi na informacje publiczną z zakresu wykonywanych zadań,

8) opracowanie materiałów i informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej z zakresu wykonywanych zadań,

9) prowadzenie badań, analiz i sprawozdań wymaganych na stanowisku pracy,

10) wykonywanie innych zadań nie zawartych w treści niniejszego zakresu czynności zleconych przez przełożonego.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sprzątaczka
Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

1. Realizowanie zadańzzakresu sprzątaczki, w szczególności:

1) codzienne utrzymywanie w należytej czystości pomieszczeń biurowych  Urzędu,

2) czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury
i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach,

3) opróżnianie koszy na śmieci w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników,

4) stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach,

5) okresowe mycie okien,

6) pielęgnowanie roślin  znajdujących się w pomieszczeniach i wokół budynku,

7) dbanie o właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu
i środków potrzebnych do utrzymania czystości,

8) zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń instalacji i urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej zainstalowanych w pomieszczeniach Urzędu,

9) otwieranie budynku Urzędu przed rozpoczęciem pracy urzędników,

10) po zakończeniu czynności sprzątania pomieszczeń, zabezpieczenie budynku przed  włamaniem.

OBOWIĄZKI  DODATKOWE:

1) prace porządkowe na terenie gminy,

2) pomoc w organizacji uroczystości gminnych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Praczyk Piotr
Data wytworzenia informacji:
2016-07-11
Osoba wprowadzająca informację:
Praczyk Piotr
Dodano do BIP dnia:
2016-07-11