Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat d/s Finansowych
Adres komórki
Ostrówek-Kolonia 32, 21-102 Ostrówek
Telefon
818562732
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. rozliczeń
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr 17, tel 818562781


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Skarbnik Gminy
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr 18, tel 818562732,


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko d/s księgowości podatkowej i wymiaru podatku
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr. 22, tel. 818562734,


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko d/s księgowości budżetowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr 17, tel 818562781


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i wymiaru podatku
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr. 22, tel. 818562734,


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. rozliczeń
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr 1, tel. 818562735


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Główny księgowy ds. oświaty
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr 1, tel. 818562735


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko d/s rozliczeń
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30-15.30, pokój nr 19, tel. (81) 8562781


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko d/s rozliczeń
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr. 19, tel. 818562781,

Obowiązki:

Do zadań tego stanowiska należy:

obsługa finansowo-księgowa w zakresie wydatków jednostki Urzędu Gminy w tym również:

- naliczanie wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń innych należności wynikających ze stosunku pracy, umów o dzieło, umów zlecenia,
- prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
realizacja obowiązku urzędu gminy należących do płatnika podatku dochodowego,

prowadzenie dokumentacji ubezpieczenia społecznego pracowników w tym:
- sporządzanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego pracowników,
wyrejestrowywanie, odprowadzanie składek, sporządzanie raportów itp. - ustalanie kapitału początkowego ubezpieczonych,
- sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych do wniosków o świadczenie emerytalne i rentowe,
- naliczanie świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa.
naliczanie i terminowe odprowadzanie należności wobec innych wierzycieli ZUS, Urząd Skarbowy, Powiatowy Urząd Pracy, Narodowy Fundusz Ochrony Zdrowia, dekretacja wydatków rzeczowych jednostki oraz realizacja faktur i rachunków, inwentaryzacja środków trwałych i składników majątkowych gminy.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko d/s księgowości podatkowej i wymiaru podatku
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30, pokój nr. 22, tel. 818562734

Obowiązki:

Do zadań tego stanowiska należy:

prowadzenie dokumentacji wymiarowej i ustalanie zobowiązań w podatku rolnym, leśnym, od nieruchomości od psów,
prowadzenie kontroli powszechności opodatkowania w podatku przypisanym doi tego stanowiska,
prowadzenie dokumentacji ulg i zwolnień w prowadzonych podatkach, sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych podatków i opłat,
opracowywanie dla potrzeb organów gminy projektów uchwał z zakresu prowadzonych podatków i opłat lokalnych,
opracowywanie projektów decyzji z zakresie indywidualnych spraw rozpatrywanych na zajmowanym stanowisku,

Załatwianie spraw:
- przyjmowanie wniosków: o umorzenie zobowiązań podatkowych, ulg wojskowych, zwolnień w podatku rolnym z tytułu scalenia gruntu ,ulg inwestycyjnych,
- wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, - wydawanie zaświadczeń o wielkości gospodarstwa rolnego,
- wydawanie zaświadczeń o dochodzie z gospodarstwa rolnego,


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Chudzik Jerzy
Data wytworzenia informacji:
2013-01-15
Osoba wprowadzająca informację:
Chudzik Jerzy
Dodano do BIP dnia:
2013-01-15