Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Olga Nogal
Telefon
818562785
Stanowiska
Stanowisko d/s administracyjno-kardowych
Godziny przyjęć:

7.30-15.30, pokój nr 29, tel. (81) 8562786

Obowiązki:

OBOWIĄZKI  SZCZEGÓŁOWE:

1.Realizowanie zadań dot. prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką kadrową w Urzędzie, w szczególności:

1) prowadzenie dokumentacji związanej z naborem na stanowiska urzędnicze, ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu,

2) prowadzenie spraw płacowych w zakresie udzielania nagród jubileuszowych, dodatków specjalnego i stażowego oraz innych,

3) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,

4) przygotowywanie i nadzorowanie organizacji konkursów oraz prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowisk kierowniczych,

5) prowadzenie całości dokumentacji z zakresu planowania
i wykorzystania przez pracowników urlopów wypoczynkowych,

6) prowadzenie ewidencji urlopów okolicznościowych, bezpłatnych, wychowawczych,

7) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach do ustalenia kapitału początkowego pracowników,

8) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach do ustalenia emerytur i rent,

9) wystawiane zaświadczeń o wysokości zarobków,

10) prowadzenie spraw związanych z organizacją praktyk zawodowych, staży, prac interwencyjnych i innych subsydiowanych form zatrudnienia,

11) przygotowywanie i przesyłanie sprawozdań do PFRON.

 

2. Realizowanie zadań wynikających z zakresu obsługi klienta,
w szczególności:

1) prowadzenie spraw związanych z w zakresie obsługi klienta,
w szczególności:

2) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu,

3) obsługa platformy ePUAP poprzez tworzenie dokumentów, wysyłania i odbieranie,

4) prowadzenie ewidencji korespondencji,

5) rozdzielanie korespondencji po jej zadekretowaniu na odpowiednie stanowiska Urzędu

6) i jednostek organizacyjnych gminy,

7) udzielanie informacji dotyczących funkcjonowania Urzędu, miejsca i sposobu załatwiania spraw w Urzędzie,

8) kierowanie interesantów do właściwych pracowników Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy,

9) udzielanie szczegółowych informacji interesantom,

10) nadzór nad tablicą ogłoszeń w budynku Urzędu.

 

3. Realizowanie zadań w zakresie ochrony dóbr kultury i ochrony zabytków,
w szczególności:

1) prowadzenie ewidencji zabytków na terenie Gminy i podejmowanie działań mających na celu ich ochronę w sytuacjach zagrożenia,

2) opracowanie programu ochrony zabytków,

3) prowadzenie ewidencji dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków,

4) prowadzenie rejestru instytucji kultury,

5) współdziałanie i koordynowanie z Kierownikiem Gminnej Biblioteki programów działania oraz bilansowania potrzeb na ich finansowanie.

 

4. Realizowanie zadań z zakresu ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, w szczególności:

1) kontrola realizacji obowiązku zawierania ubezpieczeń O.C. rolników,

2) egzekwowanie zawierania ubezpieczeń.

 

5. Realizowanie z zakresu spraw ogólno – organizacyjnych,
w szczególności:

1) prenumerata czasopism, publikatorów aktów prawnych oraz wydawnictw zawodowych dla pracowników,

2) dokonywanie bieżących zakupów materiałów administracyjno – biurowych i materiałów eksploatacyjnych oraz usług na potrzeby Urzędu Gminy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawą o finansach publicznych,

3) racjonalne i celowe wydatkowanie środków budżetowych  dot. zakupów materiałów, wyposażenia i usług,

4) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,

5) gospodarowanie drukami i formularzami,

6) obsługa sekretariatu Urzędu,

7) zapewnienie obsługi technicznej narad i zebrań organizowanych przez Wójta,

8) zapewnienie bieżącej i pełnej informacji na tablicach ogłoszeń,

9) koordynowanie zadań wynikających z realizacji instrukcji kancelaryjnej, zamawianie, rejestracja i nadzór nad pieczęciami urzędowymi,

10) prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie rejestru skarg i wniosków,

11) prowadzenie rejestru udzielonych upoważnień oraz pełnomocnictw,

12) stwierdzanie zgodności kserokopii z oryginałami oraz stwierdzanie własnoręczności podpisów na potrzeby własne Urzędu,

13) pobieranie opłaty skarbowej,

14) nadzór nad siecią teleinformatyczną,

15) nadzór nad monitoringiem,

16) współpraca w zakresie aktualizacji strony internetowej Gminy oraz Biuletynu  Informacji Publicznej Gminy,

17) współpraca z fundacjami i organizacjami pozarządowymi.

Email