Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ostrówek

Logo - Urząd Gminy Ostrówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze Kierownik w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ostrówek Ostrówek-Kolonia 32 21-102 Ostrówek
Data ogłoszenia
2018-12-31
Termin składania dokumentów
2019-01-11
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe;
6) minimum 3 staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
8) zaawansowana znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych
i programów biurowych.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowalnego;
2) znajomość zasad kosztorysowania robót;
3) znajomość zagadnień związanych ze stosowaniem ustawa i aktów wykonawczych z zakresu: ordynacji podatkowej, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków i innych aktów wykonawczych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, prawa budowalnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym i kodeksu postępowania administracyjnego;
4) uprawnienia budowlane,
5) predyspozycje osobowościowe: umiejętność kierowania podległym zespołem pracowniczym, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość;
6) posiadanie prawa jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

1) kierowanie całokształtem spraw realizowanych przez podległy referat,
2) nadzór i kontrola merytoryczna nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów prawa,
3) koordynowanie realizacji zadań wykonywanych przez pracowników referatu
w zakresie:
a) treści decyzji o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego,
b) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego,
c) sprzedaży, dzierżawy i użyczenia nieruchomości,
d) podział i rozgraniczenie nieruchomości,
e) służebności przesyłu i przejazdu,
f) przejmowania nieruchomości.
4) koordynacja i nadzór nad przebiegiem przygotowywania i realizacji inwestycji gminnych pod kątem zgodności zakresu rzeczowego,
5) koordynowanie planów inwestycyjnych, remontowych i modernizacyjnych
w celu racjonalnego organizowania kompleksowych przedsięwzięć,
6) weryfikowanie i realizacja wniosków dot. Funduszy sołeckich,
7) sprawdzanie pod kątem merytorycznym faktur i rachunków,
8) przygotowywanie i realizacja projektów finansowych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy zewnętrznych,
9) opracowywanie raportów, sprawozdań, analiz i informacji w tym zakresie (okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji inwestycji finansowych z UE),
10) pozyskiwaniem informacji o uwarunkowaniach i możliwościach pozyskiwania środków do realizacji zadań gminnych,
11) ustalenia zakresu zamówień i zleceń na prace projektowe, geodezyjne, roboty budowalne,
12) współpraca z projektantami, geodetami i wykonawcami robót budowalnych
w zakresie zawartych umów, ustalenie szczegółów rozwiązań projektowych, prowadzenia robót budowalnych,
13) kontrola placów budowy,
14) przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy w zakresie inwestycji,
15) nadzór nad realizowaniem zadań w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami,
16) koordynacja zadań wynikających z zakresu gospodarki komunalnej, utrzymania czystości i porządku w gminie,
17) nadzór nad realizacją zadań wynikających z zakresu rolnictwa, leśnictwa
i łowiectwa,
18) nadzór nad realizacją zadań objętych ustawą o ochronie przyrody oraz ochronie zwierząt,
19) realizowanie zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym przygotowanie dokumentacji przetargowej, przygotowanie planu zamówień publicznych i nadzór nad sporządzeniem sprawozdania z zamówień publicznych,
20) określenie zakresu i treści specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót,
21) występowanie o wydanie warunków technicznych przyłączenia obiektów do sieci energii elektrycznej, gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej w zakresie inwestycji, 
22) opracowanie projektów umów partnerskich w zakresie inwestycji,
23) prowadzenie korespondencji z Instytucjami Finansującymi,
24) obsługa interesantów z zakresu spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.

Wymagane dokumenty

1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w siedzibie Urzędu w sekretariacie pok. 26 I piętro i list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
2) Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej– własnoręcznie podpisany; CV kandydata o pracę powinno zostać opatrzone oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  w przypadku gdy kandydat podaje więcej danych niż wymagane przepisami prawa (art. 22¹ Kodeksu Pracy) przez Administratora w celu realizacji procesu rekrutacji (poniżej wzór);
3) Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
4) Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach;
5) Kopia świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu;
6) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) Oświadczenie potwierdzające brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na zajmowanym stanowisku;
9) Uwaga: wszystkie kopie składanych dokumentów winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy

a) Praca administracyjno – biurowa;
b) Praca przy komputerze – powyżej 4 godzin na dobę;
c) Obsługa urządzeń biurowych;
d) Oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym;
e) Pomieszczenie Urzędu Gminy w Ostrówku usytuowane jest w Ostrówku – Kolonii 32, na parterze i I  piętrze – w budynku brak windy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w Urzędzie Gminy w Ostrówku w miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił: 5,45%.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy w Ostrówku, Ostrówek – Kolonia 32, 21-102 Ostrówek, sekretariat pok. 26. z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Ostrówek”.

Uwagi

1) Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone po terminie, o którym mowa   w pkt. 10, nie będą rozpatrywane.
2) W przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Urzędu Gminy Ostrówek.
3) Dokumenty aplikacyjne mogą być również przesłane drogą elektroniczną pod warunkiem opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 18.09.2001r. o podpisie elektroniczny.
4) W dokumentach aplikacyjnych proszę podać numer telefonu do kontaktu.
5) Procedura naboru zostanie przeprowadzona dwuetapowo : I etap – analiza złożonej dokumentacji pod względem formalnym, II – etap rozmowa kwalifikacyjna. Osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu naboru są zobowiązane do przedstawienia oryginału dokumentów dołączonych do aplikacji oraz okazania dokumentu tożsamości w dniu rekrutacji. O terminie przeprowadzonej rozmowy telefonicznej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty osoby wyłonionej w drodze naboru i zatrudnionej w Urzędzie Gminy Ostrówek zostaną dołączone do akt osobowych.

Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane w Dziale Organizacyjno -  Administracyjnym przez okres 10 dni od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym czasie osoby będą mogły odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 10 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Gminy Ostrówek www.ostrowek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ostrówek.
Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Gminy Ostrówek tel. 81 856-27-82, w godzinach od 8:00 do 15:00.

Załączniki
  • pdf pobrano: 262 razy
  • pdf pobrano: 169 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Piecak
    Dodano do BIP dnia 31-12-2018 12:45:40